Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКавиліна, Ганна Костянтинівна-
dc.contributor.authorKavylina, Ganna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2022-04-21T11:28:58Z-
dc.date.available2022-04-21T11:28:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКавиліна, Г. К. Особливості мовлення дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю / Г. К. Кавиліна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- 2021. - Вип. 41(1). - С. 289-293.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14683-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості мовлення дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Актуальність своєчасного розвитку мовлення в дошкільні роки визначається, зокрема, завданням створення оптимальних умов для повноцінного вираження потенціалу кожної дитини, що проявляється в діяльності дітей та пов’язане із спілкуванням. Здатність до спілкування розуміється як складна здібність використовувати засоби взаємодії (словесні, предметно-практичні, лінгвістичні), що забезпечують успіх цілей спілкування. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах дослідження, так розглянуто дослідження О. В. Боряк, Є. О. Кузьминської, які вивчали особливості психічного розвитку у дітей з розумовою відсталістю, усного та письмового мовлення, особливості та вплив формування розумових операцій. Розглянуто дослідження М. А. Савченко, Є. Ф. Соботович, Г. А. Каше, М. С. Певзнер, які вивчали особливості психічного розвитку дітей з вадами інтелекту, виявляли особливості їх усного та писемного мовлення, формування розумових операцій. The article considers the peculiarities of speech of preschool children with mental retardation. The urgency of timely speech development in preschool years is determined, in particular, by the task of creating optimal conditions for the full expression of the potential of each child, which is manifested in the activities of children and associated with communication. The ability to communicate is understood as a complex ability to use the means of interaction (verbal, subject-practical, linguistic) that ensure the success of communication goals. The main attention is focused on the theoretical and methodological principles of the study, so considered the study of O. Boryak, E. Kuzminskaya, who studied the features of mental development in children with mental retardation, oral and written speech, features and influence of mental operations.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДрогобицький педагогічний університет ім. І. Франкаuk
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectрозумова відсталістьuk
dc.subjectзбагачення мовленнєвого досвідуuk
dc.subjectspeech developmentuk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.subjectmental retardationuk
dc.subjectenrichment of speech experienceuk
dc.titleОсобливості мовлення дітей дошкільного віку з розумовою відсталістюuk
dc.title.alternativePeculiarities of speech of preschool children with mental retardationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kavylina Ganna Kostyantynivna 2021.pdf327.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.