Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовиліна, Вероніка Геннадіївна-
dc.contributor.authorKovylina, Veronika Gennadievna-
dc.date.accessioned2022-04-21T10:41:21Z-
dc.date.available2022-04-21T10:41:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКовиліна В. Г. Профілактика порушень мовного розвитку у дітей молодшого дошкільного віку за допомогою комплексної взаємодії фахівців ЗДО / В. Г. Ковиліна // Габітус. - 2021. - Вип. 21. - С. 140-145.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14679-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність комплексної взаємодії фахівців закладів дошкільної освіти в корекційно-розвиваючій діяльності порушень мовного розвитку у дітей молодшого дошкільного віку, оскільки мовні порушення пов’язані з цілою низкою чинників як біологічного, так психологічного й соціального характеру. Актуальність зумовлена важливістю комплексного підходу, який передбачає поєднання профілактичної роботи, спрямованої на нормалізацію всіх сторін мови, моторики, психічних процесів, виховання особистості дитини та оздоровлення організму загалом. Запобігання порушенням у мовному розвитку ґрунтується на заходах соціального, педагогічного та насамперед психологічного попередження розладів психічних функцій, що відповідають за становлення мови. Наведено результати констатуючої діагностики на виявлення рівня сформованості соціально-комунікативного, пізнавального та мовного розвитку дітей молодшого віку. The article substantiates the need for comprehensive cooperation of specialists of preschool education institutions in the correctional and developmental activities of language development disorders in preschool children, as language disorders are associated with a number of factors of both biological and psychological and social nature. The relevance is due to the importance of a comprehensive approach, which involves a combination of preventive work aimed at normalizing all aspects of speech, motility, mental processes, education of the child's personality and recovery of the body as a whole. Prevention of disorders in language development is based on measures of social, pedagogical and, above all, psychological prevention of disorders of mental functions responsible for the formation of language.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectрозвиток мовленняuk
dc.subjectпрофілактикаuk
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectspeech developmentuk
dc.subjectpreventionuk
dc.subjectpreschooleruk
dc.titleПрофілактика порушень мовного розвитку у дітей молодшого дошкільного віку за допомогою комплексної взаємодії фахівців ЗДОuk
dc.titlePrevention of language development disorders in young children of preschool age with the help of comprehensive interaction of professionals of preschool education institutions-
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovylina Veronika Gennadievna 2021.pdf245.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.