Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14674
Назва: Форми і методи роботи на уроках англійської мови з учнями початкових класів для розвитку освітніх компетентностей молодших школярів
Автори: Журавльова, М. А.
Ключові слова: урок англійської мови в початковій школі
освітні компетентності молодших школярів
форми і методи роботи на уроках англійської мови
ігрові форми на уроці
інтерактивна технологія
рольова гра
ситуативне моделювання
мультимедійне забезпечення
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Бібліографічний опис: Журавльова М. А. Форми і методи роботи на уроках англійської мови з учнями початкових класів для розвитку освітніх компетентностей молодших школярів / М. А. Журавльова // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 133-136..
Короткий огляд (реферат): Уроки англійської мови мають велику можливість для реалізації компетентнісного підходу, а саме для формування ключових компетенцій. Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця. У статті проаналізовано компетентності в учнів початкової школи, застовані за допомогою форм і методів роботина уроках англійської мови. Мультимедійне забезпечення кабінету надає можливість активно впроваджувати ІКТ на уроках англійської мови з метою формування інформаційно-цифрової компетентності. Однією з актуальних проблем сучасної методики викладання іноземних мов є організація навчання дітей різних вікових груп за допомогою ігрових форм. Ситуативне моделювання сприяє оволодінню мовою в цікавій формі, розвиває пам’ять, увагу, кмітливість, підтримує інтерес до іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14674
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhuravlyova M. A.2022.pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.