Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14671
Title: Педагогічні стратегії для розвитку універсальних компетентностей та універсальної грамотності учнів
Authors: Сухоносенко, Н. В.
Keywords: педагогічні стратегії
універсальні компетентності
грамотність учнів
метапізнання
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Citation: Сухоносенко Н. В. Педагогічні стратегії для розвитку універсальних компетентностей та універсальної грамотності учнів. / Н.В. Сухоносенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 114-120.
Abstract: Політики та громадськість вже кілька десятиліть обговорюютьпитання якості шкільної освіти, її відповідності потребам суспільства, проблему соціальної та економічної ефективності. Як зробити реальністю безперервне навчання протягом усієї життя; підвищити якість та ефективність навчання; забезпечити рівність, соціальну солідарність та активну громадянськість; розвивати креативність та інновації. Кожна з універсальних компетентностей відбиває комплексну здатність людини діяти певним чином у конкретній ситуації. В основі кожної універсальної компетентності лежить широкий набір навичок (у поєднанні зі знаннями та установками), який мобілізується у дії людини, коли йому потрібно вирішувати конкретне завдання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14671
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sukhonosenko N.2022.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.