Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14671| Title: | Педагогічні стратегії для розвитку універсальних компетентностей та універсальної грамотності учнів |
| Authors: | Сухоносенко, Н. В. |
| Keywords: | педагогічні стратегії універсальні компетентності грамотність учнів метапізнання |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
| Citation: | Сухоносенко Н. В. Педагогічні стратегії для розвитку універсальних компетентностей та універсальної грамотності учнів. / Н.В. Сухоносенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 114-120. |
| Abstract: | Політики та громадськість вже кілька десятиліть обговорюютьпитання якості шкільної освіти, її відповідності потребам суспільства, проблему соціальної та економічної ефективності. Як зробити реальністю безперервне навчання протягом усієї життя; підвищити якість та ефективність навчання; забезпечити рівність, соціальну солідарність та активну громадянськість; розвивати креативність та інновації. Кожна з універсальних компетентностей відбиває комплексну здатність людини діяти певним чином у конкретній ситуації. В основі кожної універсальної компетентності лежить широкий набір навичок (у поєднанні зі знаннями та установками), який мобілізується у дії людини, коли йому потрібно вирішувати конкретне завдання. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14671 |
| Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Sukhonosenko N.2022.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.