Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14668
Назва: Реалізація компетентнісного підходу в навчанні учнів початкової школи: вимоги НУШ
Автори: Немазенко, А. В.
Ключові слова: навчання учнів початкової школи
компетентнісний підхід
реформа української школи
поняття "компетентність"
концептуальні засади української школи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Бібліографічний опис: Немазенко А. В. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні учнів початкової школи: вимоги НУШ / А. В. Немазенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 100-103.
Короткий огляд (реферат): Сьогодення вимагає компетентнісного підходу до навчання, яке є освітянською реалією. Виконання цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Саме ці пріоритети лежать в основі реформування сучасної загальноосвітньої школи, головне завдання якої — підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, а в майбутньому і професійних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14668
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nemazenko A.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.