Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14663| Назва: | Розвиток математичної компетентності учнів в умовах нової української школи | 
| Автори: | Єрьоменко, В. В. | 
| Ключові слова: | математична компетентність компетентність учнів математична освіта емоційна підтримка учнів системне мислення учнів критичне мислення учнів урок з математики активність учнів у процесі пізнавальної діяльності пізнавальна діяльність учнів ігрові технології на уроці  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради | 
| Бібліографічний опис: | Єрьоменко В. В. Розвиток математичної компетентності учнів в умовах нової української школи / В. В. Єрьоменко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 69-77. | 
| Короткий огляд (реферат): | Формування всебічно розвиненої особистості є одним із головних завдань освітнього процесу. Саме математична освіта сприяє розвитку пам’яті учнів, уваги та просторової уяви, формує уміння аналізувати, логічно мислити, узагальнювати та робити висновки. Нова українська школа по-іншому ставить питання навчання математики школярів, а саме: формування їх математичного мислення, здатності до математичної діяльності. Саме тому в підготовці вчителя до уроку передбачається використання цільового проектування для розвитку математичного мислення; інтерактивних технологій для встановлення комунікативних характеристик, ігрових технологій для формування досвіду продуктивної діяльності; технології складання нестандартних задач для організації навчально-творчої роботи; формування основ інформаційної культури молодших школярів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14663 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2022 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Eremenko 2022.pdf | 2.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.