Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14653
Назва: Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Математико-статистичні та інформаційно-комунікаційні технології в психологічних дослідженнях»
Автори: Казанжи, Марія Йосипівна
Kazanzhy, Maria Yosypivna
Ключові слова: методичні рекомендації
математико-статистичні технології
інформаційно-комунікаційні технології
психологічне дослідження
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Казанжи М.Й. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Математико-статистичні та інформаційно-комунікаційні технології в психологічних дослідженнях». Одеса: Університет Ушинського. 2021. 47 с.
Короткий огляд (реферат): Мета навчальної дисципліни: сформувати у здобувачів систему знань щодо основних математико-статистичних методів та можливостей їх використання у вирішенні дослідницьких завдань; умінь та навичок відбору та використання певних статистичних критеріїв і процедур; вміння вирішувати дослідницькі завдання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, оволодіння навичками роботи з загальнодоступними програмними продуктами і інформаційними сервісами у галузі психології. Передумови для вивчення дисципліни. Передумовами для вивчення навчальної дисципліни «Математико-статистичні та інформаційно-комунікаційні технології в психологічних дослідженнях» є такі навчальні дисципліни, як «Актуальні проблеми психології», «Теорії та концепції пізнання психічних явищ». Очікувані програмні результати навчання: ПРН02. Володіти методиками систематизації та обробки наявної інформації, отриманих даних, складання прогнозу розвитку ситуації на підставі отриманих результатів. ПРН03. Креативно мислити, критично оцінювати та аналізувати результати наукових досліджень, формулювати висновки і розробляти рекомендації з використанням новітніх технологій у розв’язанні поставлених професійних завдань. ПРН04. Аналізувати й узагальнювати відомості щодо сутності психологічних явищ та проблем, актуальних тенденцій розвитку психологічної науки і практики, психологічних основ життєдіяльності сучасної людини. ПРН07. Визначати індивідуально-психологічні особливості особистості, враховувати індивідуальну специфіку її організації в різних видах діяльності, пізнання й спілкування. ПРН08. Мати знання та дослідницькі навички з психології, достатні для методологічного обґрунтування та створення методів, процедур і методик психологічного дослідження інноваційного спрямування. 6 ПРН09. Розробляти, виконувати та впроваджувати програму психодіагностичної, профілактичної, консультативної, розвивальної, корекційної роботи, спрямованої на гармонійний розвиток особистості. ПРН10. Планувати та проводити з використанням інноваційних інструментів теоретико-методологічні, емпіричні, практико-орієнтовані дослідження, які спрямовані на вирішення актуальної комплексної проблеми. ПРН11. Вміти використовувати сучасні методи професійної діагностики, професійного консультування й профілактики для розвитку особистості в різних видах діяльності. ПРН12. Використовувати інформаційно-комунікаційні технології, сучасні методи дослідження, новітні наукові розробки в процесі самостійної науково дослідної діяльності у відповідній професійній області психології та на перетині міжпредметних галузей знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14653
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної та диференціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OK8 Matemat-statychn.pdf424.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.