Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14477
Назва: Інструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонент
Автори: Цимбалару, Анжеліка
Ключові слова: педагогічне проектування
педагогічний моніторинг
освітній простір
шкільне середовище
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цимбалару А. Інструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонент / А. Цимбалару // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 93-99.
Короткий огляд (реферат): У статті визначені показники аналізу змін шкільного освітнього середовища як суб’єктивної реальності. Автор презентує інструментарій вимірювання зміни шкільного освітнього середовища як одного з параметрів результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14477
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsymbalaru.pdf833.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.