Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куева, Луїс Давіла Сократес | - |
dc.contributor.author | Cueva, Luis Davila Socrates | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-05T11:01:11Z | - |
dc.date.available | 2019-02-05T11:01:11Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Куева, Л. Д. С. Формування рефлексивої компетентності в майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Луїс Давіла Сократес Куева; наук. кер. А. Ф. Линенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 226 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1444 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів музики в процесі їхньої професійної підготовки. Схарактеризовано сутність феномена "рефлексивна компетентність майбутніх учителів музики" і його структуру. Виявлено критерії, схарактеризовано рівні сформованості рефлексивної компетентності, визначено та обґрунтовано педагогічні умови рефлексивної компетентності майбутніх учителів музики. The problem of formation of reflexive competence of future music teachers in the process of their professional training is researched in the dissertation. The essence of the phenomenon of "reflexive competence of future music teachers" and its structure are described. The criteria are determined, the levels of formation of reflexive competence are characterized, pedagogical conditions of reflexive competence of future music teachers are determined and grounded. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | рефлексивна компетентність | uk |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя музики | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | модель формування рефлексивної компетентності | uk |
dc.subject | педагогические условия | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | reflective competence | uk |
dc.subject | future music teachers training | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.subject | model of the formation of reflexive competence | uk |
dc.title | Формування рефлексивної компетентності в майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Formation of the reflective competence of future teachers of music in the process of professional training | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formation of the reflective .pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.