Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14440
Title: Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності
Other Titles: Psychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activity
Authors: Кічук, Антоніна Валеріївна
Кичук, Антонина Валерьевна
Kichuk, Antonina Valeriivna
Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Чебыкин, Алексей Яковлевич
Keywords: відношення
ціннісне відношення
еколого-виховна діяльність
відносини майбутніх учителів до еколого-виховної діяльності
attitude
integral attitude
ecological educative activity
psychological model of future teachers’ attitude to ecological educative activity
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Чебикін О. Я. Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності / О. Я. Чебикін, А. В. Кічук // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 99-105.
Abstract: Статтю присвячено дослідженню психологічних особливостей ставлення вчителів до еколого-виховної діяльності. На основі узагальнення сучасних наукових підходів до даної проблеми "ставлення" розглядається як активний компонент індивідуальної свідомості і її зворотній суб'єктивний зв'язок з відображуваним світом, а також специфічна форма психічної активності особистості. У структурі ставлення майбутніх учителів до еколого-виховної діяльності виділені функціональні компоненти – мотиваційно-діяльнісний, когнітивний, емоційний, взаємозалежний розвиток яких сприяє становленню студента, як суб'єкта даної діяльності. The article is dedicated to investigating psychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activity. On the basis of generalization of modern scientific approaches to the problem, “attitude” is considered to be an active component of individual consciousness and its back subjective link with the reflected world as well as a specific form of personal psychic activity. In the structure of future teachers’ attitude to ecological educative activity the authors point out functional components – the motivation and activity one, the cognitive one, the emotional one, whose interconnected development promotes formation of a student as a subject of such activity
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14440
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.Ya. Chebykin, O.V. Kychuk 2009.pdf121.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.