Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКримова, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorKrymova, Nataliya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-02-05T09:13:32Z-
dc.date.available2019-02-05T09:13:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКримова, Н. О. Психологічний зміст комп'ютерної діяльності як чинник емоційної стабільності студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Наталія Олексіївна Кримова; наук. кер. О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441-
dc.description.abstractВ роботі наведено концептуальні підходи щодо проблеми психологічного впливу комп’ютерної діяльності на людину. Проаналізовані аспекти впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій в освітню діяльність, узагальнені психогігієнічні вимоги такої діяльності. Уточнено сутність феномену емоційної стабільності та особистісних детермінант, що її обумовлюють. Виділені характеристики впливу комп’ютерних технологій на емоційну стабільність осіб юнацького віку.The conceptual approaches to the problem of psychological influence of computer activity on a person are represented in the thesis. There have been analysed aspects of implementation of information and computer technologies in educational activity and generalized psychohygienic requirements of such activity. The essence of the emotional stability phenomenon and personal determinants that cause it have been clarified. Characteristics of the influence of computer technologies on the emotional stability of adolescent individuals have been pointed out .uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectемоційна стабільністьuk
dc.subjectкомп’ютерна діяльністьuk
dc.subjectтривалість комп’ютерної діяльностіuk
dc.subjectпсихологічний зміст комп’ютерної діяльностіuk
dc.subjectюнацький вікuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectпсихогігієнічні умовиuk
dc.subjectemotional stabilityuk
dc.subjectcomputer activityuk
dc.subjectduration of computer activityuk
dc.subjectpsychological content of activityuk
dc.subjectadolescenceuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectpsychohygienic conditionsuk
dc.titleПсихологічний зміст комп’ютерної діяльності як чинник емоційної стабільностіuk
dc.title.alternativeThe psychological content of computer activity as a factor of students’ emotional stabilityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krymova.pdf187.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.