Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14387
Title: Теоретико-методологический анализ критики и ее содержания
Other Titles: Теоретико-методологічний аналіз критики та її змісту
Theoretical and methodological analysis of criticism and its content
Authors: Вдовіченко, Оксана Володимирівна
Вдовиченко, Оксана Владимировна
Vdovichenko, Oksana Volodymyrivna
Кабешева, А. А.
Keywords: критика
критицизм
поведение критикана
criticism
поведінка критикана
critical behavior
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Вдовіченко О. В. Теоретико-методологический анализ критики и ее содержания / О. В. Вдовиченко, . А. А. Кабешева // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 84-87.
Abstract: В данной работе попытаемся понять, что лежит в основе каждого из содержаний критики. Начнем с критиканства, рассмотрим какие психологические механизмы являются преобладающими в действиях критикана. Под психологическим механизмом понимается процесс, обеспечивающий преобразование воспринимаемой субъектом объективной реальности в его внутреннее содержание. У цій роботі нагадуємо, що кожна з допоміжних критиків знаходиться на задньому плані. Перш за все, з критикою, ми дивимося на те, як можна вдосконалити психологічні механізми з точки зору дизайну. Виходячи з психологічного механізму дії, важливо пам’ятати про це. In this paper, we recall that each of the supporting critics is in the background. First of all, with criticism, we look at how psychological mechanisms can be improved in terms of design. It is important to keep this in mind when considering the psychological mechanism of action.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14387
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vdovichenko Oksana Volodymyrivna 2009.pdf90.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.