Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14265
Назва: Використання феномена синестезії як ергономічного засобу в процесі формування вмінь і навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Інші назви: Using synesthesia as an ergonomics means in the process of forming abilities and skills of expressive reading of future teachers of preschool educational establishments
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: синестезія
асоціація
виразне читання
уміння
навичка
synesthesia
association
expressive reading
ability
skill
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Використання феномена синестезії як ергономічного засобу в процесі формування вмінь і навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 189-194.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається сутність феномена "синестезія". Автор розглядає взаємозв’язок механізму сприйняття звукового значення слова та кольору, з яким асоціюється певний сприйнятий звук. У статті проводиться паралель між формуванням умінь і навичок виразного читання та колірним сприйняттям мовних знаків. The article reveals the essence of a phenomenon "synesthesia"; analyzes interrelation of the mechanism of percepting a sound meaning of a word and color which each perceived sound is associated with. The author draws a parallel between formation of skills and abilities of expressive reading and color perception of speech sounds.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14265
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
J. A. Rudenko 2009.pdf.pdf113.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.