Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14255
Назва: Пути и средства улучшения качества подготовки студентов при заочной форме обучения
Інші назви: Шляхи та засоби покращення якості підготовки студентів при заочній формі навчання
Автори: Нестеренко, Вікторія Володимирівна
Nesterenko, Victoria Volodymyrivna
Нестеренко, Виктория Владимировна
Ключові слова: заочне навчання
навчання дорослих
безперервна освіта
дистанційне навчання
інформаційні технології
якість навчання заочників
заочное обучение
обучение взрослых
непрерывное образование
дистанционное обучение
информационные технологии
качество обучения заочников
xtramural education
adults’ education
continuous education
informational technologies
quality of part-time students’ training
distance learning
pedagogical conditions
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нестеренко В. В. Пути и средства улучшения качества подготовки студентов при заочной форме обучения / В. В. Нестеренко // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 150-153.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються шляхи і засоби, що забезпечують якість навчання заочників у ВНЗ. Описані принципи, на яких базуються педагогічні умови підвищення якості навчання заочників як навчаючихся дорослих, а також критерії оцінки їх ефективності. Дано визначення поняттю дистанційне навчання. Розглянуто заочне навчання як особлива форма безперервної освіти, що допускає використання елементів дистанційних освітніх технологій. Описана роль інформаційних технологій у заочній формі навчання, яка дозволяє суттєво поліпшити якість підготовки студентів. The article analyzes ways and means aimed at providing the quality of part-time students’ training at an institution of higher education. The author describes principles that serve as a basis for pedagogical conditions of increasing the quality of adult parttime students’ training as well as criteria of assessing their effectiveness. The article presents definition of the notion “distance learning”; analyzes extramural education as a special form of continuous education allowing the use of elements of distance educational technologies. It also describes the role of informational technologies in extramural form of education providing essential improvement of students’ training quality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14255
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V.V. Nesterenko 2009.pdf119.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.