Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14219
Title: Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування
Other Titles: Pedagogical conditions of mastering pedagogical prediction procedure by future teachers
Authors: Кабанська, О. С.
Keywords: педагогічні умови
майбутні вчителі
види педагогічного прогнозування
процедура прогнозування
педагогічний прогноз
pedagogical conditions
future teachers
prediction procedure
pedagogical prediction
kinds of pedagogical prediction
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Кабанська О. С. Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування / О. С. Кабанська // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 72-75.
Abstract: У статті висвітлено роль і зміст педагогічного прогнозування, якепов’язане з отриманням випереджальної інформації про об’єкт вивчення й визначенням можливих перспектив його подальшого розвитку. Доведено, що прогнозування є важливим складником професійної діяльності вчителя. Визначено основні принципи й етапи здійснення процедури педагогічного прогнозування, конкретизовано, що ця процедура може спрямовуватися на дослідження таких параметрів: цілей і завдань, змісту, критеріїв оцінки й верифікації педагогічного об’єкта, а також методів і форм здійснення прогнозу. Обґрунтовано педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями цією процедурою. The author highlights the role and contents of pedagogicalprediction connected with obtaining of anticipatory information about the object of study and ascertaining possible ways of this object’s future development. It is proved that prediction is an important component of teacher’s professional activity. The author ascertains some main principles and stages of realizing the procedure of pedagogical prediction; states that it can be directed at investigation of aims, tasks, contents, estimation criterions, object verification, as well as methods and forms of realizing prediction; substantiates some pedagogical conditions of mastering pedagogical prediction procedure by future teachers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14219
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.S. Kabanska 2009.pdf87.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.