Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14218
Назва: Інтерактивні методи формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів
Інші назви: Usage of interactive methods in education as a pedagogical requirement for formation of future specialists’ professional self-consciousness
Автори: Завалевська, Олена Василівна
Zavalevska, Olena Vasylivna
Ключові слова: самоусвідомлення
мобільність
інтерактивні методи
self-consciousness
mobility
interactive methods
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Завалевська О. В. Інтерактивні методи формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів / О. В. Завалевська // /Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 68-72.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі Україна чітко визначила орієнтир на входження в освітній і науковий простір Європи, здійснює модернізацію навчальної діяльності в контексті європейських вимог та Болонського процесу. У зв’язку з цим, важливого значення набуває підготовка висококваліфікованих фахівців, формування їхньої професійної компетентності, мобільності, підвищення мотивації до навчальної діяльності, а також формування професійного самоусвідомлення. У статті розглядаються інтерактивні методи навчання студентів як одна з педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення. At the present stage Ukraine clearly determined the guideline of entering European educational and scientific space; it realizes modernization of educational activity in the context of European demands and the Bologna process. Due to this, training highly proficient specialists, formation of their professional competence, mobility, increasing motivation for educational activity, as well as formation of professional self-consciousness assume great importance. The article analyzes some interactive methods of students’ education as one of pedagogical requirements for formation of professional self-consciousness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14218
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.V. Zavalevska 2009.pdf102.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.