Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Р. В.-
dc.date.accessioned2022-03-22T09:56:48Z-
dc.date.available2022-03-22T09:56:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКуліш Р. В. Потенційні можливості підвищення ефективності педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів / Р. В. Куліш // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 80-84.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14115-
dc.description.abstractВ статті розкриваються умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів за рахунок удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентівпрактикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів. The article examines conditions of increasing the level of pedagogical practice of students at high educational institutes due to improvement of planning practice, selection of school and teachers of appropriate qualification, involving students-trainees in doing scientific and research tasks, which considerably raises the level of efficiency of students’ pedagogical practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectетапи практикиuk
dc.subjectякості вчителяuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectstages of practiceuk
dc.subjectteacher’s qualitiesuk
dc.titleПотенційні можливості підвищення ефективності педагогічної практики студентів вищих навчальних закладівuk
dc.title.alternativePotential capacity to improve the efficiency of pedagogical practice of students in the highest primary foundationsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
R.V. Kulish 2009.pdf95.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.