Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14090
Назва: Культурологічний підхід у дослідженні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Оліяр, Марія Петрівна
Олияр, Мария Петровна
Oliyar, Maria Petrivna
Ключові слова: культурологічний підхід
педагогічна культура вчителя
комунікативно-стратегічна компетентність учителя початкової школи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Оліяр М. Культурологічний підхід у дослідженні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. Оліяр // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 56-61.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано значення культурологічного підходу в реалізації гуманістичної парадигми сучасної професійно-педагогічної освіти. Розкрито теоретичні засади використання культурологічного підходу в процесі формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14090
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oliar.pdf578.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.