Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14068
Назва: Особенности обучения будущих переводчиков аудированию: гендерный аспект
Інші назви: Особливості навчання майбутніх перекладачів аудіювання: ґендерний аспект
Features of training future translators of listening: gender aspect
Автори: Попова, Олександра Володимирівна
Popova, Oleksandra Volodymyrivna
Попова, Александра Владимировна
Ключові слова: навички аудіювання
жінка-комунікант
чоловік-комунікант
гендерний фактор
просодичне оформлення висловлювань
listening skills
a female-communicant
a male-communicant
gender factor
prosody of utterances
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Попова О. В. Особенности обучения будущих переводчиков аудированию: гендерный аспект / О. В. Попова // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 113-117.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються сучасні програмні вимоги щодо оволодіння майбутніми перекладачами / тлумачами навичками аудіювання. Аналізується значущість гендерного фактору під час навчання майбутніх перекладачів / тлумачів сприймати на слух інформацію. Описано пріоритети деяких наукових шкіл з підготовки перекладачів / тлумачів. This article deals with modern programme requirements to the level of listening skills of intending translators \ interpreters. It analyses significance of the gender factor for training intending translators\interpreters for listening comprehension; highlights priorities of some scientific schools aimed at training interpreters / translators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14068
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popova Oleksandra Volodymyrivna 2009 .pdf90.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.