Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14057
Title: Развитие творческой деятельности школьника в решении интегративных проблем на уроках физики
Other Titles: Розвиток творчої діяльності школяра у вирішенні інтегративних проблем під час уроків фізики
Development of student's creative activity in solving integrative problems during physics lessons
Authors: Кияновский, А. А.
Keywords: проблемно-интегративное обучение
проблемные ситуации
межпредметная интеграция
творческая деятельность
урок физики
проблемно-інтегративне навчання
проблемні ситуації
міжпредметна інтеграція
творча діяльність
урок фізики
the problem and integrative education
problem situations
intersubject integration
creative activity
Physics lesson
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кияновский А. А. Развитие творческой деятельности школьника в решении интегративных проблем на уроках физики / А. А. Кияновский // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 101-105.
Abstract: В статье рассматриваются вопросы развития творческой деятельности школьника, в решении интегративных проблем на уроках физики и внедрения проблемно-интегрированного подхода к обучению физики. Научно обосновано и практически доказано, что такой подход способствует развитию мышления учащихся, повышению качества их знаний и формированию научного мировоззрения. У статті розглядаються питання розвитку творчої діяльності школяра, у вирішенні інтегративних проблем на уроках фізики й впровадження проблемно-інтегрованого підходу до навчання фізики. Науково обґрунтовано й практично доведено, що такий підхід сприяє розвитку мислення учнів, підвищенню якості їхніх знань і формуванню наукового світогляду. The article raises the questions of developing pupils’ creative activity by means of solving integrative problems at Physics lessons and introducing the problem and integrative approach to studying Physics. It scientifically substantiates and practically approves that such approach enhances development of pupils’ thinking, improvement of the level of their knowledge and formation of scientific outlook.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14057
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kianovsky A. 2009pdf.pdf87.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.