Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13997
Назва: Проблема використання особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей другого-третього року життя
Автори: Тупіленко, Світлана Валентинівна
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід
особистісно орієнтована технологія фізичного виховання
фізичний розвиток
діти другого-третього року життя
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тупіленко С. В. Проблема використання особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей другого-третього року життя / С. В. Тупіленко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 4. – С. 183-186.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наукові дослідження з питань упровадження особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей, визначено особливості роботи педагога з дітьми раннього віку на засадах особистісно орієнтованого підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13997
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tupilenko.pdf553.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.