Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13928
Назва: Самопізнання як основа глибокого психологічного розвитку особистості і формування педагогічного оптимізму вихователя
Автори: Вітебська, П. В.
Ключові слова: самопізнання
психологічний захист
самопочуття
самооцінка
прогностичне вміння
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Вітебська П. В. Самопізнання як основа глибокого психологічного розвитку особистості і формування педагогічного оптимізму вихователя / П. В. Вітебська // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 40-43.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу ролі самопізнання як основи існування свідомості, фундаменту для формування низки особистісних та професійних властивостей, необхідних для успішної самореалізації, однією з яких виступає педагогічний оптимізм вихователя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13928
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitebska 2010.pdf85.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.