Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13900
Title: Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання"
Authors: Осадченко, І. І.
Keywords: технологія навчання
методика навчання
процес навчання
технологічний процес
learning technology
teaching methods
learning process
technological process
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Осадченко І. І. Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання" / І. І. Осадченко // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 102-108.
Abstract: У статті на основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності процесу навчання, здійснено спробу категоріального розмежування понять "технологія навчання" та "методика навчання". На теоретичному рівні визначено взаємозалежність методики та технології навчання через їх ієрархічність та взаємокомпонентність; дидактичні вимоги до технологічного процесу у вищому навчальному закладі; відмінності між педагогічними категоріями "технологія", "модель", "засіб". In the article, based on the analysis of existing in the psychological and pedagogical literature approaches to understanding the essence of the learning process, an attempt is made to categorically distinguish between the concepts of "learning technology" and "teaching methods". At the theoretical level, the interdependence of the methodology is determined and learning technologies due to their hierarchy and intercomponent; didactic requirements for the technological process in higher education; differences between pedagogical categories "technology", "model", "means.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13900
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osadchenko I 2010.pdf177.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.