Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13900
Назва: Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання"
Автори: Осадченко, І. І.
Ключові слова: технологія навчання
методика навчання
процес навчання
технологічний процес
learning technology
teaching methods
learning process
technological process
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Осадченко І. І. Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання" / І. І. Осадченко // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 102-108.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності процесу навчання, здійснено спробу категоріального розмежування понять "технологія навчання" та "методика навчання". На теоретичному рівні визначено взаємозалежність методики та технології навчання через їх ієрархічність та взаємокомпонентність; дидактичні вимоги до технологічного процесу у вищому навчальному закладі; відмінності між педагогічними категоріями "технологія", "модель", "засіб". In the article, based on the analysis of existing in the psychological and pedagogical literature approaches to understanding the essence of the learning process, an attempt is made to categorically distinguish between the concepts of "learning technology" and "teaching methods". At the theoretical level, the interdependence of the methodology is determined and learning technologies due to their hierarchy and intercomponent; didactic requirements for the technological process in higher education; differences between pedagogical categories "technology", "model", "means.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13900
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko I 2010.pdf177.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.