Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13889
Title: Саморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологів
Other Titles: Self-regulation of professional activity as a condition for effective determination in the future specialty among students of philology
Authors: Герантія, Т. Е.
Keywords: саморегуляція професійної діяльності
професійне самовизначення
професійна мета
майбутній фахівець-філолог
self-regulation of professional activity
professional self-determination
professional goal
future philologist
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Герантія Т. Е. Саморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологів / Т. Е. Герантія // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 65-68.
Abstract: На рівні поставленого в статті завдання автором наведено шляхи вирішення проблеми усвідомленого забезпечення організації майбутньої професійної діяльності студентів шляхом використання здібності до саморегуляції діяльності. У статті розглянуто результати тестових методик, які дають право вважати, що саморегуляція діяльності студента значно підвищить показники ефективності навчальної і майбутньої професійної діяльності. At the level of the task set in the article, the author presents ways to solve the problem of conscious support of the organization of the future professional activity of students by using the ability to self-regulate activities. The article considers the results of test methods, which give the right to believe that self-regulation of student activities will significantly increase the effectiveness of educational and future professional activities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13889
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guarantee 2010.pdf92.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.