Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13873
Title: Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. кінестетичний підхід
Authors: Мікулінська, Ольга Сергіївна
Mikulinska, Olga Sergiivna
Keywords: хорегорафія
теорія музики
музична компетентність
типи сенсорних систем
кинестетичний типу сприйняття музики
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Мікулінська О. С. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. кінестетичний підхід / О. С . Мікулінська // Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 156-159.
Abstract: Хореографія тісно пов’язана з музикою, ці два види мистецтва мають глибоке споріднення. Музика-це фундамент, на якому будується хореографія. Тому вміння розбиратися в музиці, вміння не просто слухати, а чути музику є необхідною якістю хореографа. Музика, як і інші види мистецтва володіє своєю специфічною мовою і для того, щоб розуміти її, необхідно починати з музичної абетки. Без засвоєння цих елементів важко уявити хореографа, якому необхідно створювати хореографічний текст на основі музичного матеріалу. Музична компетентність багато в чому залежить від рівня здатності до навчання, а він, в свою чергу, – від способу сприйняття і швидкості засвоєння інформації. Для того, щоб обрати найбільш відповідний метод навчання, необхідно визначити, до якої з чотирьох категорій людей стосується ця категорія студентів
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13873
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikulinska Olga Sergiivna 2021.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.