Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13843
Title: Ставлення студентів технічного ВНЗ до культури професійного спілкування (аналіз результатів практичного дослідження)
Other Titles: Attitudeof students of technical institutions of higher education towards the culture of professional intercourse (analysis of practical research results)
Authors: Полтавська, О. М.
Keywords: культура професійного спілкування
фактори успішності професійного спілкування
мотиви навчальної діяльності
culture of professional intercourse
factors of progress in professional intercourse
motives of educational activity
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Полтавська О. М. Ставлення студентів технічного ВНЗ до культури професійного спілкування (аналіз результатів практичного дослідження) / О. М. Полтавська // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 201-205.
Abstract: У статті представлено аналіз результатів практичного дослідження ставлення студентів технічного ВНЗ до культури професійного спілкування. За результатами анкетування визначено фактори, які впливають на успішність професійного спілкування; мотиви навчальної діяльності, які опосередковують процес формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців технічної галузі. The article analyzes results of practical research on attitude of students of technical higher school to the culture of professional intercourse. Due to results of questionnaire there were ascertained some factors influencing progress in professional intercourse; motives of educational activity mediating the process of forming the culture of professional intercourse of future specialists in technicalsphere.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13843
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E.N. Poltavska.pdf88.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.