Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13836
Назва: Роль заочного образования в концепции непрерывного образования
Інші назви: Роль заочної освіти в концепції безперервної освіти
The roleof extramural education in terms of continuous education
Автори: Нестеренко, Вікторія Володимирівна
Нестеренко, Виктория Владимировна
Nesterenko, Victoria Volodymyrivna
Ключові слова: заочное обучение
обучение взрослых
непрерывное образование
принципы непрерывного образования
заочне навчання.
навчання дорослих
безперервна освіта
принципи безперервної освіти
extramural education
adults’ training
continuous education
principles of continuous education
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нестеренко В. В. Роль заочного образования в концепции непрерывного образования / В. В. Нестеренко // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 176-180.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается место и роль заочного образования по отношению к непрерывному образованию. Выявлены недостатки и проблемы современного заочного обучения и возможности его совершенствования. Проведен анализ понятия и принципов непрерывного образования для определения условий совершенствования заочного обучения. Определена роль заочного обучения в концепции непрерывного образования. У статті розглядається місце і роль заочної освіти по відношенню до безперервної освіти. Виявлені недоліки і проблеми сучасного заочного навчання і можливості його вдосконалення. Проведений аналіз поняття і принципів безперервної освіти для визначення умов удосконалення заочного навчання. Визначена роль заочного навчання в концепції безперервної освіти. The article specifies the place and role of extramural education in relation to continuous one. The author ascertains disadvantages and problems of modern extramural tuition as well as possibilities of its improvement. The article presents analysis of notions and principles of continuous education aimed at specifying improving conditions of extramural one; determines the role of extramural tuition in the concept of continuous education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13836
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V.V. Nesterenko.pdf88.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.