Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13830
Назва: Педагогічне діагностування професійної компетентності вчителів музики в умовах підвищення кваліфікації
Інші назви: Pedagogical diagnosing professional competenceof music teachers in terms of refresher training
Автори: Мурована, Н. М.
Ключові слова: професійна компетентність
ключові компетенції вчителя музики
діагностика
моніторинг
діагностичні матеріали
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мурована Н. М. Педагогічне діагностування професійної компетентності вчителів музики в умовах підвищення кваліфікації / Н. М. Мурована // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 159-162.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості проведення педагогічної діагностики професійної компетентності вчителів музики в умовах підвищення кваліфікації за допомогою аналізу досвіду роботи в даному напряму Інституту післядипломної освіти Севастопольського міського гуманітарного університету. The article presents peculiarities of pedagogical diagnosing professional competence of Music teachers in terms of refresher training by means of analyzing work experience of Sevastopol Municipal Humanitarian University of Postgraduate Education in this direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13830
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N.M. Murovana.pdf73.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.