Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13782
Title: Теоретичні засади ігрової діяльності дошкільників: аспект підготовки студентів до методологічного забезпечення наукових досліджень.
Other Titles: Theoretical foundations of preschoolers’ game activity in the aspect of training students for methodological provision of scientific research
Authors: Довбня, С. О.
Keywords: методологія
наукові дослідження
науковий пошук
теорія
теорія ігрової діяльності
дошкільний вік
methodology
scientific research
theory
theory of game activity
preschool age
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Довбня С. О. Теоретичні засади ігрової діяльності дошкільників: аспект підготовки студентів до методологічного забезпечення наукових досліджень. / С. О. Довбня // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 91-94.
Abstract: У статті висвітлюється проблема підготовки студентів до методологічного забезпечення наукових досліджень, а також описання теорії ігрової діяльності дошкільників як основної вихідної позиції наукового пошуку. Наведено дефінітивні характеристики основних понять цієї проблеми, визначено основну складову методологічного супроводу наукового пошуку. The article highlights the issue of training students for methodological provision of scientific research; describes theory of preschoolers’ game activity as the main baseline position of scientific research. The author suggests some definition characteristics of basic concepts on the issue; ascertains the main component of methodologicalsupport of scientific research.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13782
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S.O. Dovbnya.pdf93.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.