Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13777
Назва: Психолінгвістичний аспект розвитку рецептивних комунікативних умінь і навичок студентів
Інші назви: Psychological aspect of developingstudents’ receptivecommunicativeabilities and skills
Автори: Денищич, Т. А.
Ключові слова: комунікативні вміння й навички
мовленнєва діяльність
слухання
аудіювання
читання
communicative skills and abilities
speech activity.
listening
reading
auding
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Денищич Т. А. Психолінгвістичний аспект розвитку рецептивних комунікативних умінь і навичок студентів / Т. А. Денищич // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 78-81.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається механізм творення рецептивних видів мовленнєвої діяльності (слухання – аудіювання – й читання), структуру яких подано в тісному взаємозв’язку. Ураховуючи рівні сприйняття інформації, автор подає основні рецептивні комунікативні вміння, якими повинні оволодіти студенти для якісного сприйняття й розуміння матеріалу під час лекцій та самостійного опрацювання навчальної літератури. У статті розглядається механізм творення рецептивних видів мовленнєвої діяльності (слухання – аудіювання – й читання), структуру яких подано в тісному взаємозв’язку. Ураховуючи рівні сприйняття інформації, автор подає основні рецептивні комунікативні вміння, якими повинні оволодіти студенти для якісного сприйняття й розуміння матеріалу під час лекцій та самостійного опрацювання навчальної літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13777
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T.A. Denyshchich.pdf89.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.