Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13728
Назва: Application of performance assessment in oral chinese teaching as a foreign language: intermediate level Chinese
Інші назви: Застосування оцінки успішності в усному викладанні китайської мови як іноземної: китайська на середньому рівні
Автори: Mu Yage
Ключові слова: performance assessment
teaching Chinese as a foreign language
applied research
oral teaching
оцінювання успішності
викладання китайської мови як іноземної
прикладні дослідження
усне навчання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Mu Yage Application of performance assessment in oral chinese teaching as a foreign language: intermediate level Chinese / Mu Yage // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 170-176.
Короткий огляд (реферат): Performance assessment uses is a process-oriented approach that enables students to show their thinking processes in more realistic or simulated situations, and to more comprehensively investigate students’ mastery in certain knowledge as well as their skills. At present, most of the applied disciplines involving performance evaluation in China focus on English, Chinese, mathematics, chemistry and other disciplines, but little attention is paid to teaching Chinese as a foreign language. Because of the differences in subject tasks and teaching objects, teaching of Chinese as a foreign language has its own uniqueness. Оцінювання ефективності використовує процесно-орієнтований підхід, який дає змогу студентам показати свої процеси мислення в більш реалістичних або змодельованих ситуаціях, а також більш всебічно дослідити оволодіння студентами певними знаннями, а також їхніми навичками. Оцінювання успішності в Китаї зосереджено на англійській, китайській, математиці, хімії та інших дисциплінах, але викладанню китайської мови як іноземної приділяється мало уваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13728
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mu Yage 2020.pdf4.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Mu Yage.pdf4.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.