Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШмалєй, С. В.-
dc.date.accessioned2022-02-10T10:40:38Z-
dc.date.available2022-02-10T10:40:38Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationШмалєй С. В. Здоров’язберігальна поведінка дошкільників / С. В. Шмалєй // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 215-218.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13720-
dc.description.abstractУ статті представлені педагогічні умови формування здоров’язберігальної поведінки дошкільників, визначено критерії, показники, рівні сформованості ціннісного ставлення до здоров'я. Апробовані ефективні методи та форми впливу педагогів і батьків.The article demonstrates some pedagogical conditions of forming health savings behavior of preschool children; ascertains criteria, parameters, levels of value attitude to health. During the research there were approved efficient methods and forms of teachers’ and parents’ influence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectздоров’язберігальна поведінкаuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjecthealth savings behavioruk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.titleЗдоров’язберігальна поведінка дошкільниківuk
dc.title.alternativeHealthsavings behavior of preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S.V. Shmaley 2010.pdf75.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.