Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13691
Назва: Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Система культурно дозвіллєвої роботи [для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 231 Соціальна робота, спеціальності 231 «Соціальна робота»]
Автори: Паскаль, Олена Вікторівна
Paskal, Olena Viktorіvna
Ключові слова: культурно-дозвіллєва робота
ситемне мислення
практичні навички
дозвіллєва діяльність
самостійна робота студентів
проведення практичних занять
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Паскаль О. В. Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Система культурно-дозвіллєвої роботи [для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 231 Соціальна робота, спеціальності 231 «Соціальна робота»] / О. В. Паскаль. - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. - 70 с.
Короткий огляд (реферат): Дисципліна «Система культурно-дозвіллєвої роботи» є базовою навчальною дисципліною у професійній підготовці фахівців зі спеціальності «Соціальна робота» і передбачає формування системного мислення та комплексу спеціальних теоретичних знань, розвитку умінь та компетенцій практичних навичок з організації проведення розмаїття видів дозвіллєвої діяльності та їх змістовне наповнення, функціонування відповідної інфраструктури задля забезпечення різних категорій населення необхідними умовами щодо різнобічного, гармонійного розвитку людини, залучення її до естетичних цінностей суспільства; ознайомлення студентів з генезою виникнення та розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності, сутності дозвілля; структури, принципів і форм дозвіллєвої роботи; культурно-історичні витоки організації дозвілля; соціально-педагогічні аспекти організації дозвіллєвої діяльності, особливості соціокультурної анімації; поглиблення, розширення, закріплення знань, умінь та навичок з теорії дозвіллєвої діяльності; формування стійкого інтересу до творчої соціальної роботи у сфері дозвілля.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13691
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогічних технологій початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paskal Olena Viktorіvna.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.