Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13688
Назва: Особистісно-діяльнісний підхід до формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку
Автори: Трифонова, Олена Сергіївна
Трифонова, Елена Сергеевна
Tryfonova, Olena Sergyivna
Ключові слова: мовленнєва особистість
діяльність
діти старшого дошкільного віку
особистісно-діяльнісний підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Трифонова О. С. Особистісно-діяльнісний підхід до формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 118-121.
Короткий огляд (реферат): У статті подано визначення понять «особистість», «діяльнісний підхід», «діяльність», «мовленнєва особистість старшого дошкільника»; з’ясовано роль особистісно-діяльнісного підходу у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13688
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tryfonova.pdf536.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.