Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13654
Назва: До питання про введення інтегрованих уроків у початкових класах
Автори: Ковтун, Наталія Олексіївна
Ключові слова: інтеграція
навчання
інтегровані уроки
координація
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ковтун Н. О. До питання про введення інтегрованих уроків у початкових класах / Н. О. Ковтун // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 193-210.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються аспекти використання інтегрованих уроків у початкових класах ЗОШ, аналізуються умови й доцільність їх використання, визначаються шляхи міжпредметної інтеграції в початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13654
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovtun (do).pdf533.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.