Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13620| Title: | Вивчення закономірностей розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих аеробних вправ |
| Other Titles: | The study of mechanisms of developing pupils’ physical and functional efficiency when doing health-improving aerobic exercises |
| Authors: | Джуринський, Петро Борисович Dzhurynskii, Petro Borysovych |
| Keywords: | здоров’я фізична працездатність фізичне навантаження функціональні показники оздоровчі аеробні технології педагогічні чинники health physical efficiency exercise load functional indices health-improving aerobic technologies |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
| Citation: | Джуринський П. Б. Вивчення закономірностей розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих аеробних вправ / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 64-69. |
| Abstract: | У статті вивчені та експериментально перевірені закономірності розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих фізичних вправ. Визначені кількісні та якісні параметри фізичних навантажень, які підтвердили свою ефективність та можуть бути модельними орієнтирами в індивідуальному дозуванні педагогічних впливів. The article investigates and experimentally approves mechanisms of developing pupils' physical and functional efficiency when doing health-improving aerobic exercises. It determines some quantitative and qualitative characteristics of physical loading that appeared to be effective and can be used as a guideline in determination of elements of individual approach in the process of teaching. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13620 |
| Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| P.B. Dzhurinsky 2010.pdf | 104.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.