Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13620
Title: Вивчення закономірностей розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих аеробних вправ
Other Titles: The study of mechanisms of developing pupils’ physical and functional efficiency when doing health-improving aerobic exercises
Authors: Джуринський, Петро Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Keywords: здоров’я
фізична працездатність
фізичне навантаження
функціональні показники
оздоровчі аеробні технології
педагогічні чинники
health
physical efficiency
exercise load
functional indices
health-improving aerobic technologies
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Джуринський П. Б. Вивчення закономірностей розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих аеробних вправ / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 64-69.
Abstract: У статті вивчені та експериментально перевірені закономірності розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих фізичних вправ. Визначені кількісні та якісні параметри фізичних навантажень, які підтвердили свою ефективність та можуть бути модельними орієнтирами в індивідуальному дозуванні педагогічних впливів. The article investigates and experimentally approves mechanisms of developing pupils' physical and functional efficiency when doing health-improving aerobic exercises. It determines some quantitative and qualitative characteristics of physical loading that appeared to be effective and can be used as a guideline in determination of elements of individual approach in the process of teaching.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13620
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
P.B. Dzhurinsky 2010.pdf104.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.