Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13549
Назва: Дидактична сутність процесуальної інтеграції методики навчання іноземним мовам у англомовну мовленнєву діяльність
Автори: Дишель, Ганна Вадимівна
Dyshel, Нanna
Дікалова, А.
Ключові слова: англомовна мовленнєва діяльність
методики навчання іноземної мови
інтеграція
інтегрований процес навчання
принципи інтегрованого процесу навчання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дишель Г. В. Дидактична сутність процесуальної інтеграції методики навчання іноземним мовам у англомовну мовленнєву діяльність / Г. В. Дишель, А. Дікалова // Історичний досвід і сучасність: Матеріали XVIII наукової студентської конференції. - 2012. - Вип. 23. – С. 41-47.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто інтегрований процес навчання методики, як взаємозв’язану діяльність викладача та студентів з оволодіння дисципліни: «Методика навчання іноземним мовам засобами англійської мови». А також описано специфічні принципи інтегрованого процесу навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13549
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyshel Hanna 2012.pdf304.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.