Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13549
Назва: | Дидактична сутність процесуальної інтеграції методики навчання іноземним мовам у англомовну мовленнєву діяльність |
Автори: | Дишель, Ганна Вадимівна Dyshel, Нanna Дікалова, А. |
Ключові слова: | англомовна мовленнєва діяльність методики навчання іноземної мови інтеграція інтегрований процес навчання принципи інтегрованого процесу навчання |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Дишель Г. В. Дидактична сутність процесуальної інтеграції методики навчання іноземним мовам у англомовну мовленнєву діяльність / Г. В. Дишель, А. Дікалова // Історичний досвід і сучасність: Матеріали XVIII наукової студентської конференції. - 2012. - Вип. 23. – С. 41-47. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто інтегрований процес навчання методики, як взаємозв’язану діяльність викладача та студентів з оволодіння дисципліни: «Методика навчання іноземним мовам засобами англійської мови». А також описано специфічні принципи інтегрованого процесу навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13549 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyshel Hanna 2012.pdf | 304.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.