Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13454
Назва: Perception skills at the lessons of Сhinese while developing listening and reading skills
Інші назви: Навички сприйняття на уроках китайської мови під час розвитку навичок аудіювання та читання
Автори: Nakonechna, Liliia Vasilievna
Ключові слова: receptive skills
reading
listening
extensive reading and intensive reading
intensive listening
extensive listening
communicative exercise
formal exercise
рецептивні навички
читання
аудіювання
розширене читання та інтенсивне читання
формальні вправи
екстенсивне слухання
комунікативна вправа
інтенсивне слухання
Дата публікації: 2016
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Nakonechna L. V. Perception skills at the lessons of Сhinese while developing listening and reading skills / L. V. Nakonechna // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究 ): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2016. – Issue 2. – Р. 115-121.
Короткий огляд (реферат): Perception skills are those skills in which we receive language. Those skills are: Reading and Listening. And they involve active participation on the part of the reader or listener. Students can cope with a higher level in receptive skills than they can with language production. Linguists distinguish two types of reading. Extensive reading (or free reading, book flood, reading for pleasure), is a way of language learning, through large amounts of reading. As well as facilitating acquisition and learning of vocabulary, it is believed to increase motivation through positive affective benefits. Навички сприйняття – це ті навички, за допомогою яких ми отримуємо мову. Цими навичками є: читання та аудіювання. І вони передбачають активну участь читача чи слухача. Студенти можуть впоратися з вищим рівнем сприйнятливих навичок, ніж з мовним виробництвом. Лінгвісти розрізняють два типи читання. Розширене читання (або вільне читання, наповнена книгами, читання для задоволення) – це спосіб вивчення мови за допомогою великого обсягу читання. Вважається, що воно, крім полегшення засвоєння та вивчення словникового запасу, збільшує мотивація через позитивні афективні переваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13454
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nakonechna Liliia Vasilievna.pdf2.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.