Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13390
Назва: Методика використання підкаст у роботі зі студентами-інофонами
Автори: Хижняк, Ірина Анатоліївна
Хижняк, Ирина Анатолиевна
Khyzhniak, Iryna Anatoliivna
Ключові слова: підкаст
розвиток усного мовлення
відеокаст
цифорове оповідання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Хижняк І. Методика використання підкаст у роботі зі студентами-інофонами / Ірина Хижняк // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) [Електронне видання]: зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 116-119.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено критеріям добору та типології навчальних підкаст та відеокаст, а також методичним основам розробки та проведенню завдання «цифрове оповідання» під час вивчення літератури студентами-інофонами. The article is devoted to the criteria for selection and typology of educational podcasts and videocasts, as well as the methodological foundations of developing and conducting the task "digital story" while studying literature by foreign students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13390
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хижняк Ірина.pdf2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.