Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13382
Title: Прагматика слогану в дискурсі сучасної реклами
Authors: Горіна, Жанна Дмитрівна
Горина, Жанна Дмитриевна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Сандул, Руслана
Василенко, Катерина
Keywords: рекламний слоган
комерційна реклама
маніпулятивний вплив
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Горіна Ж. Прагматика слогану в дискурсі сучасної реклами / Жанна Горіна, Руслана Сандул, Катерина Василенко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) [Електронне видання]: зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 28-34.
Abstract: Розглянуто особливості рекламного слогану як головного компонента дискурсу сучасної комерційної реклами. Визначено специфіку комунікативно-прагматичних завдань, що виконують слогани у складі рекламного повідомлення й механізми вербального маніпулювання як особливої форми впливу на споживача. The article is devoted to the features of an advertising slogan as the main component of the modern advertising texts. The attempt to identify the phenomenon of a slogan and its main pragmatic tasks in the structure of the advertising message was made. The mechanism of language manipulation as a special form of influence on consumer was identified.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13382
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2021)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.