Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13322
Title: Роль ігрової діяльності у розвитку координаційних здібностей учнів молодших класів
Authors: Котовський, В. А.
Ігнатенко, Сузанна Олександрівна
Игнатенко, Сузанна Александровна
Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna
Keywords: координаційні здібності
ігрова діяльність
рухові дії
молодші школярі
Issue Date: 2020
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Котовський В. А. Роль ігрової діяльності у розвитку координаційних здібностей учнів молодших класів / В. А. Котовський, С. О. Ігнатенко // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали ІV інтернет-конференції (Одеса, 24-25 листопада 2020 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 34-37.
Abstract: Проблема вдосконалення координаційних здібностей, незважаючи на численні дослідження, до цього часу залишається актуальною. Аналіз літератури засвідчив, що науковці, розглядаючи координаційні здібності, обмежують їх коло. Повного переліку зазначених здібностей і якоїсь узагальненої системи в їх викладенні не виявлено. ігрової діяльності. Аналіз науково-методичної та спеціальної літератури дозволили дійти висновку, що найкращим засобом розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку є рухливі і спортивні ігри, оскільки гра для дітей - найважливіший засіб самовираження, спроби сил. Гра допомагає згуртувати дитячий колектив, включити в активну діяльність дітей замкнених і сором'язливих. В іграх формується свідомість, відчуття справедливості, зміцнюється дисципліна
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13322
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotovsky 2020.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.