Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13312
Title: Особливості моделювання індивідуальної картини світу засобами компаративем з орудним відмінком у прозовому дискурсі М. Стельмаха
Authors: Невзгодова, А.
Keywords: моделювання індивідуальної картини світу
проза М. Стельмаха
метафори і метафорічність
компаративні конструкції української мови
непоширені порівняння
порівняльні конструкції мови
поширені
Issue Date: 2021
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Невзгодова А. Особливості моделювання індивідуальної картини світу засобами компаративем з орудним відмінком у прозовому дискурсі М. Стельмаха / А. Невззгодова // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 160-165.
Abstract: Порівняння, як один із засобів пізнання світу, полягає у виявленні зовнішніх і внутрішніх зв’язків між предметами та явищами. Як окрему мовну категорію цей засіб почали вже вивчати з часів формування риторики і традиційної поетики. Ще давньогрецькі філософи та римські оратори, заклавши підґрунтя теорії художнього образу і тропів, зробили перший крок до розкриття сутності порівняння як категорії риторики і поетики. Як мовно-художній засіб орудний порівняння не розкриває всього характеру героя, не показує розвиток його думок, його вчинки тощо, хоча і несе значну інформацію, але не настільки розгорнуту, щоб читач зрозумів весь образ до кінця; орудний порівняння дає можливість лише виокремити те найважливіше, найвагоміше в образі персонажа, на що треба звернути особливу увагу читача, літераторам при характеристиці системи персонажів для більш повного розуміння образу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13312
Appears in Collections:Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nevzghodova 2021.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.