Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13255
Назва: Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови
Автори: Карауш, О.
Ключові слова: емоційний інтелект
емоційна сфера учнів
урок української мови
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Карауш О. Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови / О. Карауш // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 134-138.
Короткий огляд (реферат): Як відомо, емоційний інтелект – одне з найважливіших понять, яке знаходиться в центрі уваги нової української школи. Якщо раніше акцент робився переважно на розумовому розвитку, то сьогодні вчитель повинен працювати з емоційною сферою учнів. Мета започаткованого дослідження – визначити та проілюструвати шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови в ЗЗСО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13255
Розташовується у зібраннях:Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karaush 2021.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.