Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13241
Title: Образ Дон Жуана в драматичних поемах О. С. Пушкіна «Камінний гість» і Лесі Українки «Камінний господар»
Authors: Горанська, Тетяна Володимирівна
Горанская, Татьяна Владимировна
Horanska, Tetiana Volodymyrivna
Параманова, Ю.
Keywords: порівняльно-типологічний аналіз образу Дон Жуана
поема О. С. Пушкіна «Камінний гість»
поема Лесі Українки "Камінний господар"
історія образу Дон Жуану
Issue Date: 2021
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Горанська т. в. Образ Дон Жуана в драматичних поемах О. С. Пушкіна «Камінний гість» і Лесі Українки «Камінний господар» / Т. В. Горанська // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 51-56.
Abstract: Метою статті є порівняльно-типологічний аналіз образу Дон Жуана в драматичних поемах О. С. Пушкіна «Камінний гість» і Лесі Українки «Камінний господар». Образ Дон Жуана на тлі українського та загальноєвропейського культурного процесу неодноразово ставав об’єктом літературознавчих досліджень. Леся Українка, так і О. С. Пушкін, використовують можливості «вічного образу» з метою актуалізувати думку про те, що зрада своїй сутності завжди веде до поразки. Дон Жуан як лицар волі повинен був залишатися самим собою, не піддаватися на спокусу «скам’яніння» (через розчинення «я» в суспільних нормах і традиціях). Пафос індивідуалізму, по-різному висловлений у драмах Лесі Українки та Олександра Пушкіна, – це спільне культурне поле епохи Модернізму, яке сакралізує свободу творчого «я», здатного до перетворення в собі цілого Всесвіту.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13241
Appears in Collections:Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horanska Tetiana Volodymyrivna.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.