Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13223
Title: Навчання учнів профільної школи читання англомовних країнознавчих текстів у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності
Authors: Сергієнко, Т. І.
Keywords: лінгвосоціокультурна компетентність
читання
країнознавчий текст
країнознавство
культурологічний підхід
socio-cultsocio-cultural competenceral competence, reading, country study text, cultural approach.
reading
country study text
cultural approach
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сергієнко Т. І. Навчання учнів профільної школи читання англомовних країнознавчих текстів у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності / Т. І. Сергієнко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 26-27 листопада 2020 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020. – С. 120-123.
Abstract: У статті досліджено особливості відбору країнознавчих текстів у процесі формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства у руслі сучасних тенденцій у галузі профільної освіти. The thesis focuses on the problem of forming socio-cultural competence to high school students, while teaching them reading at the lessons of country study. The research provides theoretical substantiation and practical elaboration of the methodology of forming socio-cultural competence to high school students, while teaching them reading at the lessons of country study.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13223
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serhiienko 2020.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.