Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолбіна, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorKolbina, Liudmyla Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-01-17T09:48:11Z-
dc.date.available2019-01-17T09:48:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКолбіна, Л. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Людмила Анатоліївна Колбіна; наук. кер. З. Н. Курлянд; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 306 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1321-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів; визначено та науково обґрунтовано компоненти (мотиваційно-настановчий, змістовий, операційно-рефлексивний, оцінний) підготовленості майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів. Виявлено критерії підготовленості майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів, показники й схарактеризовано рівні цієї підготовленості. Розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів, яка була апробована на практиці в межах спецкурсу „Основи формування соціально-ціннісних орієнтацій особистості”, визначено педагогічні умови її реалізації. The problem of training the future primary school teachers' skills to develop socially valuable orientations among junior schoolchildren has been analyzed in the thesis; the components (motivative and instructive, content oriented, operative and reflective, evaluative) of the future primary school teachers' readiness to form socially valuable orientations among junior schoolchildren have been defined and scientifically grounded. The criteria and indices of the future primary school teachers' readiness to develop socially valuable orientations among junior schoolchildren have been defined and the levels of the above-mentioned readiness have been characterized. The experimental model of training the future primary school teachers' skills to form socially valuable orientations among junior schoolchildren has been worked out and practically tested when introducing the course „The basics of an individual's socially valuable orientations development”; the pedagogical conditions of its realization have been defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectсоціальні цінностіuk
dc.subjectсоціально-ціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиuk
dc.subjectvaluesuk
dc.subjectvaluable orientationsuk
dc.subjectsocial valuesuk
dc.subjectsocially valuable orientationsuk
dc.subjectfuture primary school teachersuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярівuk
dc.title.alternativeTraining the future primary school teachers' skills to develop socially valuable orientations among junior schoolchildrenuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колбіна Людмила Анатоліївна.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.