Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13206
Назва: Психологічні особливості розвитку мотивації навчання студентів в умовах дистанційного навчання
Автори: Головська, Ірина Георгіївна
Головская, Ирина Георгиевна
Holovska, Iryna
Чернєва, Т. М.
Ключові слова: мотивація навчання
дистанційне навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Головська І. Г. Психологічні особливості розвитку мотивації навчання студентів в умовах дистанційного навчання / І. Г. Головська, Т. М. Чернєва // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 226-233.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню мотивації навчання студентів в умовах дистанційного навчання, адже на даний момент це одна із найбільш актуальних і болючих тем для всіх вищих навчальних закладів. У статті ми пропонуємо нашу точку зору з даної проблеми, а також проаналізувати наукову літературу, дослідити поняття «мотивації» та особливості її проявів й розвитку у студентів. Крім того, в статті представлене дослідження мотивації студентів в умовах дистанційного навчання. Дослідження проводилося серед 100 студентів 3 та 4 курсу спеціальності «Психологія» ПНПУ ім.Ушинського. Слід зазначити, що вся діагностика проводилася в умовах дистанційного навчання, що робить результати дослідження більш істинними. Для діагностики ми використали наступні методики: «Методика для діагностики навчальної мотивації студентів (А. А. Реана і В.А.Якуніна, модифікація Н.Ц.Бадмаєвой)», «Мотивація навчання у вузі» (Т.Н.Ільїної), «Мотиви вибору професії» (Р.В. Овчарова) та розробленої нами анкети. The article is devoted to the study of student motivation in distance learning, because at the moment it is one of the most relevant and painful topics for all higher education institutions. In the article we offer our point of view on this problem, as well as to analyze the scientific literature, to explore the concept of "motivation" and the peculiarities of its manifestations and development in students. In addition, the article presents a study of student motivation in distance learning. The study was conducted among 100 3rd and 4th year students majoring in "Psychology" PNPU named after K.D. Ushinsky. It should be noted that all diagnostics were performed in the conditions of distance learning, which makes the results of the study more true. For diagnosis, we used the following methods: "Methods for diagnosing the learning motivation of students (AA Rean and VA Yakunin, modification of NTS Badmaeva)", "Motivation of higher education" (TN Ilyina), "Motives for choosing a profession" (RV Ovcharova) and the questionnaire developed by us.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13206
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головська І. Г., Чернєва Т. М..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.