Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13189
Title: Психологічний супровід корекції уваги підлітків із затримкою психічного розвитку
Authors: Білоус, Р. М.
Брага, С. Ю.
Keywords: особливості уваги дітей
діти підліткового віку
діти із затримкою психічного розвитку
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Білоус Р. М. Психологічний супровід корекції уваги підлітків із затримкою психічного розвитку / Р. М. Білоус, С. Ю. Брага // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 177-183.
Abstract: Проаналізовано особливості уваги дітей підліткового віку із затримкою психічного розвитку й основні теоретичні підходи науковців щодо вивчення даної проблематики. З’ясовано психологічні особливості уваги у підлітків із затримкою психічного розвитку, важливість корекційної роботи по підвищенню рівня уваги дітей із ЗПР. Встановлено, що нерівномірність розвитку підлітків, спричинена ЗПР, потребує створення фахівцями якісних психокорекційних програм. Abstract. The peculiarities of the attention of children of adolescence with delay in mental development and the main theoretical approaches of scientists regarding the study of this issue are analyzed. The psychological features of attention in adolescents with mental development are clarified, the importance of correctional work on raising the level of attention of children from the ZPR. It is established that the uneven development of adolescents, caused by the ZPR, requires the creation of specialists with high-quality psycho-correction programs.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13189
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білоус Р. М., Брага С. Ю..pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.