Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13182
Title: Лінгвістичний аналіз мовного маніпулювання в англійськомовній рекламі (на прикладі реклами засобів гігієни)
Authors: Бізякіна, Олена
Keywords: лінгвістичний аналіз
мовне маніпулювання
англійськомовна реклама
медіатексти
linguistic analysis
linguistic manipulation
English advertisement
mediatexts
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бізякіна О. Лінгвістичний аналіз мовного маніпулювання в англійськомовній рекламі (на прикладі реклами засобів гігієни) / О. Бізякіна // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 26-27 листопада 2020 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020. – С. 17-23.
Abstract: Статтю присвячено лінгвістичному аналізу мовного маніпулювання в англійськомовній рекламі (на прикладі реклами засобів гігієни). Виокремлено п’ять типів основної частини рекламного тексту; виявлено маніпулятивні стратегії в рекламних медіатекстах. The article is devoted linguistic analysis of linguistic manipulation in English advertisement (on the example of advertising the hygiene products). Analysing linguistic means, which were used in the publicity texts of the hygiene products, five types of basic part of publicity text were selected by the author. Manipulative strategies were exposed in publicity mediatexts.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13182
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bizyakina O. 2020.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.